|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Bethesda obecnie nie planuje systemu sprzedaży fanowskich modów
| |
Sprawa płatnych modyfikacji do The Elder Scrolls V: Skyrim, które zostały oficjalnie wycofane niemal zaraz po ich wprowadzeniu, zdążyła już przycichnąć. Oficjalna zapowiedź Fallouta 4 zrodziła jednak przypuszczenia, że firma Bethesda Softworks może ponownie spróbować czegoś podobnego ze swoją najnowszą produkcją, co miałoby zresztą sens w związku z ogłoszeniem powstawania platformy Bethesda.net. Niemiecki serwis Spiegel Online zapytał o to Todda Howarda, producenta wykonawczego Bethesdy, który w odpowiedzi stwierdził, że obecnie nie istnieją plany wprowadzenia funkcji płatnych modów do gier studia Bethesda, aczkolwiek zaznaczył, że taka opcja nie jest wykluczona w przyszłości. Cóż, wszystko zatem wskazuje na to, że Bethesda nie chce zamknąć sobie furtki do ewentualnego spieniężania twórczości fanowskiej twardymi deklaracjami.
Sprawa modów w Skyrimie z pewnością była niełatwa. Choć Valve zwróciło pieniądze osobom, które zdecydowały się kupić płatne modyfikacje, to wielu użytkownikom Steama pozostał niesmak po całej sprawie. Z całą pewnością głównym punktem zapalnym był fakt, że mody, za które ich twórcy otrzymywali profity, stawały się własnością Valve, a to z kolei mogło taką fanowską kreacją dowolnie dysponować. Podział zysku także nie wydał się do końca uczciwy.
Źródło:
"Meehovv" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2015-06-19 12:59:53
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|